Přeskočit na hlavní obsah

Krásy mateřství

1) když zrychlíte v péči o děti a domácnost ve vidině získání více volna pro sebe, získáte akorát více péče o děti a o domácnost....
2) když chvátáte na besídku jednomu dítěti, druhé se 20 min. před rozhodne po....až mezi lopatky a pak se můžete po....vy sama, aby jste tu besídku stihla, protože jinak se zaručeně po... to první dítě....
3) pokud se po dlouhé době upravíte a jdete nalíčená, v šatech a na podpatcích, tak po vás nekoukají muži, ale maminky......a já to úplně chápu, protože sama nechápu, že je to vůbec možné
4) mamííí chceš něco vidět......ano chcete a jen doufáte, že se nejedná o pokus o sebevraždu vašeho dítěte zvlášť pokud máte plné ruce i zuby....
5) startuji rychleji než běžci, i když se děti jen smějí..řev jako řev.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

O mně

Vítám Vás na svém blogu o  MATEŘSTVÍ a na úvod bych Vás ráda seznámila se mnou jako autorem a blogem takovým. Jmenuji se Hana Kosobudová, jsem gynekolog - porodník a jsem máma dvou malých dětí.  A tak to celé začalo. Můj život se v posledních letech točí okolo mateřství ať už v profesionální rovině, tak v té osobní. A popravdě k obojímu jsem se dostala, jak já říkám úrazem.  Vlastně jsem nikdy nepřemýšlela, že bych dělala tento obor, od mala jsem toužila být chirurg, ale postupem času jsem zjišťovala, že pro ženu je to až moc náročný obor a díky kamarádkám, které po mně často chtěly gynekologické rady jsem o oboru začala přemýšlet a nakonec týden před poslední státnicí dostala během 5 minut na chodbě nemocnice místo na gynekologii a porodnici. A byl to krásný úraz, protože s odstupem času jsem si uvědomila, že není lepší obor, který bych mohla dělat.  Ať už pomáhám ženám v oboru gynekologie a řešíme vážné, méně vážné či dokonce zábavné případy, tak na porodnici, kde být součástí zr